Ja de 4e wedstrijd is gevist in het Ommerkanaal bij Arieenveld het weer was goed erg warm zo,n 27 graden met gelukkig een klein briesje .
Dit keer 12 deelnemers dus 2 vakken van 6 ,
Ja de vangsten waren wel matig hier en daar werd wel een mooie brasem en of een zeelt gevangen .
Slechts 1 deelnemer bleef met een leeg leefnet zitten en kon niets ter weging aanbieden .
Wat opviel was dat men gezien de nummering de lage nummers steeds meer vis opleverde hoe verder naar achter richting nr 12 steeds minder vis .
Uiteindelijk ging Harry Reuvekamp er met de winst vandoor en hij maakte de kop plek ook goed waar met een gewicht van ruim 3 kilo.
LET OP !!!!
De volgende wedstrijd is in Almelo aan de slachthuis kade op de steigers en niet bij Lemelerveld !!!!!!!!!!!!!!!
klik hier voor de uitslag. (let op de stand worden de 3 slechtste wedstrijden er al afgetrokken)
